"We zijn een kleine en leuke groep, iedereen kent elkaar. Dat is iets wat Pro-Pay uniek maakt. Wij stellen kwaliteit boven kwantiteit en daarom helpen we onze klanten met alles. We werken met en voor hen van A tot Z. Deze manier van werken maakt dat wij continu bijleren en evolueren.

De mogelijkheid om van thuis uit te werken is voor mij ook belangrijke factor geweest. En natuurlijk zijn de bedrijfsfeestjes en -uitstappen heel plezant!"

 

Tom (Senior Manager) - 14 jaar bij Pro-Pay

"Als je passie hebt en bereid bent om je best te doen, dan is Pro-Pay de juiste plek voor jou. Als payroll business partner doe je alles voor je klanten. Je behandelt dagelijks een heleboel onderwerpen zoals sociale wetgeving, sociale zekerheid, bedrijfsvoorheffing, expats, etc. Wij zijn super professioneel en de beste op de markt!

Pro-Pay is ook een soort van tweede thuis voor mij. Ik voel me goed hier. Er wordt rekening gehouden met je talenten en interesses en je krijgt de kans om je te specialiseren en te groeien, wat erg motiverend werkt."
 

Yona - 6 jaar bij Pro-Pay

Hoe ervaar je het werk tot op heden?

Fantastisch! Ik heb hier leuke collega’s en leer enorm veel bij. Ik had niet echt heel veel payroll ervaring bij de start, maar mijn team heeft me daar enorm in geholpen. Er bestaat hier een buddy systeem waar iedereen aan participeert. Een leuke manier om niet alleen veel bij te leren maar ook ideaal om iedereen snel te leren kennen. Samen met de nodige guidelines maakt dat dat je hier enorm snel bijleert.

Hoe was je eerste week?

Ik moest heel veel nieuwe informatie opnemen, maar ik genoot met volle teugen van de warme verwelkoming. Ik heb hier een familiaal gevoel. Het voelt als een thuis.

Wat maakt Pro-Pay een bijzondere werkgever?

Net dat familiegevoel, de open communicatie en de mogelijkheid om steeds bij te leren. Er zijn hier echt geen hindernissen om vragen te kunnen stellen. Gewoon één van de managers of een collega’s aanspreken. Iedereen neemt ondanks hun drukke dagindeling steeds de tijd om te luisteren, zelfs al is de vraag niet direct werkgerelateerd. Het doet echt deugd om dergelijke steun te ontvangen. Het geeft me een warm en comfortabel gevoel.

Wat hoop je te bereiken bij Pro-Pay?

Ik kan hier eindeloos bijleren. Ik wil mijn payroll kennis uitbreiden en meer klanten leren kennen. Gezien de grote variëteit in klanten komt er iedere maand wel iets nieuw op me af.

Aurore - 5 maanden bij Pro-Pay

Hoe lang werk je al bij Pro-Pay?

Ondertussen iets meer dan een jaar. In die korte periode werkte ik eerst intern voor een trainingsprogramma/opleiding. Kort daarna ging ik onsite aan de slag bij één van onze klanten voor de payroll ondersteuning. Deze opdracht werd inmiddels verlengd tot eind september.

Op welke wijze hielp deze ervaring je in je persoonlijke ontwikkeling?

De ervaring hielp me vooral in mijn persoonlijke groei, voornamelijk door de kansen die ik kreeg om bij te leren. Mijn huidige klant heeft veel vertrouwen in mij en dat maakt dat ik inmiddels veel stressbestendiger ben geworden. Er is tevens een uitstekende communicatie tussen Pro-Pay en de klant. Veelvuldige evaluaties en de constructieve feedback maken dat ik me door beide partijen geapprecieerd voel. Ja, een klopje op de schouder kan deugd doen.

Wat maakt Pro-Pay een bijzondere werkgever?

De persoonlijke aanpak. Niettegenstaande ik mijn directe collega’s niet echt veel ontmoet is er wel degelijk een nauwe band. Wat je doet wordt altijd geapprecieerd en iedereen is steeds opgetogen als ik naar kantoor kom. Je bent hier geen nummer, maar een mens. Als ik met iets zit is mijn coördinator slechts een telefoontje verwijderd, dit zowel voor persoonlijke als werk gerelateerde zaken. Hier is er echt geen barrière tussen het management en de medewerkers.

Hoe komt het dat je je nog steeds zo nauw betrokken voelt bij je interne collega’s?

Door de vele contacten die we hebben, via telefoon, mail of sms. Eén keer per maand is er een technical session waarin de laatste juridische wijzingen worden besproken. Het gebeurt wel eens dat mijn collega’s door drukte of andere omstandigheden een tijdje niets van me horen. Maar dan krijg ik gegarandeerd een sms’je hoe het met me gaat.

Welke waarden van Pro-Pay spreken je aan en waarom?

Bovenop de persoonlijk aanpak ben ik enthousiast over de events die tweemaal per jaar worden georganiseerd.  De weekends die we samen weggaan creëren een bijzondere band. We zijn een hechte groep waarin ik me geapprecieerd en welkom voel. Dat gevoel had in meteen toen ik vorig jaar de allereerste keer kon deelnemen aan een teambuilding weekend.

Tori - 1 jaar bij Pro-Pay

"Collega's hier komen op voor elkaar. Ons werk lijkt misschien repetitief, maar omdat je alles zelf doet, is het eigenlijk heel gevarieerd. Dat maakt de job leerrijk en motiveert je voortdurend om zelf na en mee te denken met je klanten. Door talrijke opleidingen blijf je geïnformeerd over nieuwe ontwikkelingen, die je gebruikt om hen nog beter bij te staan.

Er kunnen wel stressvolle momenten zijn, meestal aan het einde van de maand. Maar dat wordt gecompenseerd door de fijne werksfeer en de geweldige collega's."

Lien - 12 jaar bij Pro-Pay

Word jij onze nieuwe collega?

Solliciteer meteen!

Om uw surfervaring te verbeteren maakt Pro-Pay gebruik van cookies. Door te klikken op "OK" of door te navigeren op deze site gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Meer informatie   OK